fbpx

Mažai kas susimąsto, kiek reikia laiko, žmonių ir pastangų, norint sukurti kokybišką pramogą suaugusiems žmonėms.
Nusprendėme pasidalinti kaip iš vidaus atrodo žaidimų kūrimo virtuvė.

Nuo ko pradėti kurti žaidimą?

Galimi du variantai:

????Sugalvoti įtraukiančią istoriją
???? Apgalvoti žaidimo mechaniką: galimas veiklas, užduočių tipus, bendradarbiavimo galimybes, sprendimų įtaką rezultatams.

Sukurti naują žaidimą realiame Labyrinthus projekte mus dažnai įkvepia įdomi istorija, perskaityta knyga ar naujas kino filmas, bet tiek realių, tiek nuotolinių žaidimų kūrime labai svarbi yra mechanika.

Kai turime atsakymą kaip viskas veiks, ką darys dalyviai ir kiek jie galės įsitraukti, tada prasideda kūrybinis etapas.

Kuriama įtraukianti istorija, ruošiama vaizdinė ir garsinė medžiaga, programuojama, žaidimas įgauna vaizdą ir skambesį.

Labai svarbu suprasti žaidėjų norus, lūkesčius ir psichologinius niuansus. Todėl, prieš paleidžiant į darbą, kiekvieną naują žaidimą reikia daug kartų testuoti.

Ir tuo viskas nesibaigia.
Kai žaidimas jau paruoštas, dar reikia mokėti jį parduoti ????.

Džiaugiamės, turėdami stiprią komandą šiame įdomiame. bet daug laiko ir pastangų reikalaujančiame projekte.