fbpx

renginiai įmonėms

Nepamirštami  renginiai įmonėms –  net 700 kv. m. labirintų erdvėje. Ekstremalūs žaidimai tamsoje, mistinė realybė ir komandos išbandymas.
Sužinokite daugiau!

Įmonių renginiai: nepamirštami nuotykiai ir komandos formavimas

RENGINIAI ĮMONĖMS: NEPAMIRŠTAMI NUOTYKIAI IR KOMANDOS FORMAVIMAS

Su kuo eitumėte į žvalgybą? Kuriais darbuotojais pasitikite labiausiai? O kiek jie patys tiki vieni kitais? Į tokius klausimus galima atsakyti tik pažinus žmones ribinėse situacijose. Labyrinthus žaidimų tamsoje vykstantys įmonių renginiai, pagal paruoštus intriguojančius scenarijus, padeda pažinti žmones ir juos sujungti bendram tikslui.
Turbūt pritarsite, kad verslas ir jo procesai nėra pasivaikščiojimas po parką? Nuolat tyko išbandymai ir nenumatytos situacijos. Todėl nuo personalo pasirengimo priklauso, kaip praeisite kritinius etapus. Kaip patikrinti komandos vienybę?

 

KODĖL VERTA RINKTI LABYRINTHUS?

  • Jūsų lauks unikali net 700 kv. m. labirintų erdvė ir 300 kv. m. dviaukštė Joker house patalpa.
  • Profesionalūs, žaidimui paruošti aktoriai.
  • Įtraukianti fantastinė realybė ir nuolatinis veiksmas.
  • Specialieji efektai, aštrinantys pojūčius ir sukuriantys filmo efektą.
  • Komandinius įgūdžius formuojantys žaidimai.
  • Netikėtumo efektas – galimybė labiau pažinti save ir kitus.

    Padovanokite sau ir komandai unikalias patirtis! Užpildykite elektroninę formą ir pasirinkite norimą variantą jau dabar.

KAIP VYKSTA RENGINIAI ĮMONĖMS?

Kodėl verta rinktis Labyrhintus?

  • Jūsų lauks unikali net 700 kv. m. labirintų erdvė ir 300 kv. m. dviaukštė Joker house patalpa.
  • Profesionalūs, žaidimui paruošti aktoriai.
  • Įtraukianti fantastinė realybė ir nuolatinis veiksmas.
  • Specialieji efektai, aštrinantys pojūčius ir sukuriantys filmo efektą.
  • Komandinius įgūdžius formuojantys žaidimai.
  • Netikėtumo efektas – galimybė labiau pažinti save ir kitus.


Padovanokite sau ir komandai unikalias patirtis! Užpildykite elektroninę formą ir pasirinkite norimą variantą jau dabar.

Kaip viskas vyksta?

Galimi du variantai:
pasirenkate vieną iš žaidimų (pavyzdžiui,  „Joker house“, „Virusas“, „Slėpynės“, „Labyrinthus“), sudalyvaujate ir skirstotės;
speciali 2 arba 3 valandų programa komandoms. Priklausomai nuo žmonių skaičiaus, būsite suskirstyti į grupeles. Kiekvienas dalyvis išsitrauks „Q“ kodą, kad būtų galima fiksuoti rezultatus. Vienos grupės dalyvaus intelektualiose užduotyse, kitos – veiksmo žaidimuose. Paskui apsikeis.

Intelektualios užduotys

PAŽINIMO: gamtos objektai, statiniai, asmenybės, herbai, pasaulio vėliavos, dailininkų kūriniai.
DEGUSTACINĖS: cheminių elementų įvardijimas, skystų medžiagų, prieskonių, gėrimų atpažinimas.
MUZIKINĖS: ištraukos iš kino filmų, klasikos kūrinių, himnų, pasaulio kalbų atpažinimas.

Veiksmo užduotys

Rekomenduojamas žaidimas – “Virusas” , padedantis atskleisti dalyvių mąstymo strategiją ir pasirinkimus netikėtose situacijose.
Kiekvienas dalyvis gauna elektroninį daviklį. Pagrindinė žaidėjo užduotis – surasti ir aktyvuoti kaip įmanoma daugiau virusų arba antivirusų. Ką jūsų komandos pasirinks – aktyvuoti virusus ir užvaldyti pasaulį ar sieks išnaikinti užkratą?.. Užduočių vykdymą apsunkins grobio tykantys zombiai. Ar pavyks dalyviams pasislėpti, o gal ir juos užkrės virusu?
Emocijos ir veiksmo dinamika dalyvius įtraukia tarsi į tikrą realistinio kino filmo siužetą, kurio atomazga priklauso nuo komandų žaidimo strategijos ir bendrų sprendimų.
Nenorite „Viruso“? Galite rinktis kitą variantą, pavyzdžiui, „Mistinį žaidimą Labyrinthus“.
Visoms komandoms įveikus veiksmo ir intelektualias užduotis susumuojami rezultatai ir paskelbiama, kuri komanda laimėjo prizą.

Galimi du variantai:

  • pasirenkate vieną iš žaidimų (pavyzdžiui,  Joker house“, „Virusas“, „Slėpynės“, „Labyrinthus), sudalyvaujate ir skirstotės;
  • speciali 2 arba 3 valandų programa komandoms. Priklausomai nuo žmonių skaičiaus, būsite suskirstyti į grupeles. Kiekvienas dalyvis
    išsitrauks „Q“ kodą, kad būtų galima fiksuoti rezultatus. Vienos grupės dalyvaus intelektualiose užduotyse, kitos – veiksmo žaidimuose. |
    Paskui apsikeis.

Intelektualios užduotys

  • PAŽINIMO: gamtos objektai, statiniai, asmenybės, herbai, pasaulio vėliavos, dailininkų kūriniai.
  • DEGUSTACINĖS: cheminių elementų įvardijimas, skystų medžiagų, prieskonių, gėrimų atpažinimas.
  • MUZIKINĖS: ištraukos iš kino filmų, klasikos kūrinių, himnų, pasaulio kalbų atpažinimas.

Veiksmo užduotys

Rekomenduojamas žaidimas – Virusas“, padedantis atskleisti dalyvių mąstymo strategiją ir pasirinkimus netikėtose situacijose.
Kiekvienas dalyvis gauna elektroninį daviklį. Pagrindinė žaidėjo užduotis – surasti ir aktyvuoti kaip įmanoma daugiau virusų arba antivirusų. Ką jūsų komandos pasirinks – aktyvuoti virusus ir užvaldyti pasaulį ar sieks išnaikinti užkratą?.. Užduočių vykdymą apsunkins grobio tykantys zombiai. Ar pavyks dalyviams pasislėpti, o gal ir juos užkrės virusu?
Emocijos ir veiksmo dinamika dalyvius įtraukia tarsi į tikrą realistinio kino filmo siužetą, kurio atomazga priklauso nuo komandų žaidimo strategijos ir bendrų sprendimų.

Nenorite „Viruso“?

Galite rinktis kitą variantą, pavyzdžiui, „Mistinį žaidimą Labyrinthus“.
Visoms komandoms įveikus veiksmo ir intelektualias užduotis susumuojami rezultatai ir paskelbiama, kuri komanda laimėjo prizą.