Kai žaidimų dalyviai vienu metu mus myli ir nekenčia, mes suprantame, kad darome kažką gerai.
Šiandien vėl pasakojame apie užduotis, dažniausiai naudojamas pabėgimų žaidimuose visame pasaulyje.
⠀
????Nuotraukos ir paveikslėliai
⠀
Paveikslai, schemos, nuotraukos, plakatai, žemėlapiai gali būti ne tik dekoracijos, bet ir užduotys. Informacija koduojama jose, arba naudojama kitoms užduotims atlikti.
⠀
????Detalių ar dalių surinkimas
⠀
Naudojamos norint suaktyvinti jungiklį ar kaip raktą, sudėliojus detales į vieną daiktą, atveriantį praėjimą.
⠀
????Mįslės
⠀
Senovės Graikijoje sugebėjimas išspręsti mįsles buvo laikomas didelio intelekto ženklu. Pabėgimo žaidimuose jos naudojamos taip pat. Išsprendi mįslę – gauni nuorodą, kur eiti toliau.
⠀
????Garsai
⠀
Garso kaip galvosūkio elemento naudojimas suteikia žaidėjams įvairovės.
Kaip ir šviesa, garsai taip pat sustiprina atmosferą ir pojūčius kuriamoje istorijoje.
Štai keletas užduočių pavyzdžių galvosūkiams:
pakartoti garsų seką, teisingą ar neteisingą veiksmą palydintys garsai, radijo, instrumentų, muzikinio centro naudojimas žaidime, skirtinguose ervėse girdimi garsai, kuriuos reikia susieti į vieną pranešimą.
⠀
????Veidrodžiai
⠀
Naudojami kaip priemonė perskaityti specialius pranešimus ar spec.efektams siaubo kambariuose.
Taip pat su jais kuriamos optinės iliuzijos.
⠀
????Rankų-akių koordinacija
⠀
Būdas pasireikšti skiringų pajėgumų žaidėjams.
Įmesti kamuoliuką į krepšį per atstumą,
sustumdyti kubą labirinte,
įsmeigti strėlytę į lentą ir pan.
⠀
????Labirintas
⠀
Gali būti ištisas žaidimas, kaip pas mus,
arba viena iš užduočių žaidime, kai naudojamas mažas labirinto modelis.
⠀
❣Užduotims kartais naudojami skysčiai, tačiau tai nėra labai praktiška.
⠀
Pakelti plūduriuojantį raktą ten, kur rankos neįkiši.
Stipria srove pataikyti į tašką, kad atsidarytų kas uždaryta.
Sumaišyti skirtingas spalvas, kad gauti reikiamą spalvą ir t.t.