fbpx

Populiariausios pabėgimo kambarių užduotys II

Kai žaidimų dalyviai vienu metu mus myli ir nekenčia, mes suprantame, kad darome kažką gerai.
Šiandien vėl pasakojame apie užduotis, dažniausiai naudojamas pabėgimų žaidimuose visame pasaulyje.

????Nuotraukos ir paveikslėliai

Paveikslai, schemos, nuotraukos, plakatai, žemėlapiai gali būti ne tik dekoracijos, bet ir užduotys. Informacija koduojama jose, arba naudojama kitoms užduotims atlikti.

????Detalių ar dalių surinkimas

Naudojamos norint suaktyvinti jungiklį ar kaip raktą, sudėliojus detales į vieną daiktą, atveriantį praėjimą.

????Mįslės

Senovės Graikijoje sugebėjimas išspręsti mįsles buvo laikomas didelio intelekto ženklu. Pabėgimo žaidimuose jos naudojamos taip pat. Išsprendi mįslę – gauni nuorodą, kur eiti toliau.

????Garsai

Garso kaip galvosūkio elemento naudojimas suteikia žaidėjams įvairovės.
Kaip ir šviesa, garsai taip pat sustiprina atmosferą ir pojūčius kuriamoje istorijoje.
Štai keletas užduočių pavyzdžių galvosūkiams:
pakartoti garsų seką, teisingą ar neteisingą veiksmą palydintys garsai, radijo, instrumentų, muzikinio centro naudojimas žaidime, skirtinguose ervėse girdimi garsai, kuriuos reikia susieti į vieną pranešimą.

????Veidrodžiai

Naudojami kaip priemonė perskaityti specialius pranešimus ar spec.efektams siaubo kambariuose.
Taip pat su jais kuriamos optinės iliuzijos.

????Rankų-akių koordinacija

Būdas pasireikšti skiringų pajėgumų žaidėjams.
Įmesti kamuoliuką į krepšį per atstumą,
sustumdyti kubą labirinte,
įsmeigti strėlytę į lentą ir pan.

????Labirintas

Gali būti ištisas žaidimas, kaip pas mus,
arba viena iš užduočių žaidime, kai naudojamas mažas labirinto modelis.

❣Užduotims kartais naudojami skysčiai, tačiau tai nėra labai praktiška.

Pakelti plūduriuojantį raktą ten, kur rankos neįkiši.
Stipria srove pataikyti į tašką, kad atsidarytų kas uždaryta.
Sumaišyti skirtingas spalvas, kad gauti reikiamą spalvą ir t.t.