Garantija ir grąžinimas
UAB „Linksmadienis” įsipareigoja grąžinti sumokėtus pinigus už netinkamos kokybės prekes, jeigu netinkama prekės kokybė pasireiškia gamybiniu defektu arba neatitikimu gamintojo nurodytoms specifikacijoms. Pinigai grąžinami pervedant juos į banko sąskaitą, iš kurios buvo atliktas mokėjimas. Už netinkamos kokybės prekes grąžinama visa pirkinio suma bei pristatymo išlaidos.
Kokybiškų prekių keitimas ir grąžinimas
Jeigu pirkėjui nepatinka nusipirkta prekė, prekės spalva, dydis ar modelis, pirkėjas turi teisę per 14 kalendorinių dienų pasikeisti arba grąžinti prekę. Jeigu norimos pakeisti prekės pardavėjas neturi sandėlyje, grąžinama visa už prekę sumokėta suma.
Pirkėjas pardavėjui privalo pateikti raštišką prašymą, kuriame nurodo savo pageidavimą pakeisti arba grąžinti prekę.
Pirkėjas gali pasinaudoti nustatyta teise pakeisti nepatikusią prekę dėl jos spalvos, dydžio, modelio ar komplektiškumo, jeigu prekė nebuvo naudojama, ji nesugadinta ir nepraradusi prekinės išvaizdos. Prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakitimai, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę, nelaikomi esminiais prekės išvaizdos pakitimais.
Jeigu prekė keičiama ar grąžinima dėl kliento kaltės (klientas persigalvojo, netiko prekė ar jos savybės), klientas yra atsakingas už prekės siuntimo Klientui, prekės grąžinimo bei pakartotinio pristatymo išlaidas. Pakartotinas pristatymas kainuoja 3 Eur.
Teisė atsisakyti užsakymo negalioja toms prekėms, kurios buvo specialiai pagamintos pagal Kliento reikalavimus arba individualiai pritaikytos, arba kurios dėl savo pobūdžio apskritai negali būti grąžinamos. Negrąžintinų prekių sąrašą nustato LR įstatymai.
Keičiama arba grąžinama prekė turi būti pristatyta UAB „Linksmadienis” adresu Kęstučio g. 4, LT-08112 Vilnius.
Atsisiųsti: prekiu-grazinimo-pakeitimo-aktas
Prekių garantija
Kai nenustatytas prekės kokybės garantijos terminas – vartotojas reikalavimus dėl prekės trūkumų gali pareikšti per protingą terminą, bet ne vėliau kaip per dvejus metus nuo prekės pardavimo dienos.
Jei pardavėjo ar gamintojo nustatytas garantinis terminas trumpesnis nei 2 metai – vartotojas pretenziją dėl netinkamos prekės kokybės turi teisę pareikšti per nustatytą garantinį terminą.
Kai nustatytas garantijos terminas yra ilgesnis nei 2 metai – reikalavimai dėl daikto trūkumų gali būti reiškiami per nustatytą garantijos terminą.
Kiekvienas Klientas, gavęs nekokybiškas ar brokuotas prekes, turi kreiptis į mus nurodytais kontaktais. Mes pakeičiame prekę nauja tokia pačia preke arba pasiūlome analogišką prekę. Jeigu Klientas nesutinka priimti analogiškos prekės, grąžiname visus pinigus už įsigytas brokuotas prekes.
Papildoma informacija ir kontaktai
Į visus klausimus, susijusius su prekių garantija ir grąžinimu, mielai atsakysime el.paštu info@labyrinthus.lt arba telefonu +370 615 59285.
Prašymus ar skundus dėl mūsų interneto svetainėje įsigytų paslaugų ar prekių galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 8 5 262 67 51, faks. (8 5) 279 1466, interneto svetainė www.vvtat.lt) , taip pat Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos teritoriniams padaliniams apskrityse arba užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/.